Les mer om Trafikalt Grunnkurs.

TRAFIKALT GRUNNKURS

Vi holder trafikalt grunnkurs hver måned

Før du skal begynne å øvelseskjøre, enten privat eller ved trafikkskole, må du gjennomføre trafikalt grunnkurs. Kurset er obligatorisk for alle under 25 år, som ikke har førerkort fra tidligere.

Trafikalt grunnkurs er ett 14 timers kurs, som vi holder over 4 dager. Du må også gjennomføre ett 3 timers mørkekjøringskurs i vinterhalvåret.

For å delta på trafikalt grunnkurs må du være fylt 15 år. Er du over 25 år, kreves kun førstehjelp/tiltak ved trafikkulykke og mørkedemo.

Tar du trafikalt grunnkurs i sommerhalvåret, så setter vi deg opp på mørkekjøring førstkommende mørkekjøringssesong(Oppstart rund okotober).

Etter gjennomført trafikalt grunnkurs utsteder Statens Vegvesen ett trafikalt grunnkursbevis. Dette beviset må du alltid medbringe under kjøring sammen med gyldig ID kort.

Meld deg på idag http://idrivetrafikkskole.no/kursoversikt

Ta kontakt

schwartzgate 42